25.6.2009

dreaming wasnt worth it.

Yayy, tulin just uimasta. x3
Se vesi oli jo ihanan lämmintä. ♥
- Tiistaina se oli viel ihan jääkylmää. O_O

En ookkaan jaksanu käydä bloggaamas, kun on näin ihanat säät. <3
Pitää nauttia näistä ihan täysil, koska eihän sitä tiedä, vaikka nää ois Suomen kesän -09 viimeset helteet. :s
{Jos joku MissMileyn lukija lukee tätä, niin turha odottaa päivitystä pitkään aikaan. >D}

Maanantaina käytiin äitin kans Seinäjoella ruokaostoksilla. Ei ollu mikään ihmeellinen reissu: Anttilaa, Citaria & pari huonekalu kauppaa. Äiti osti uudet, hienot puutarha-kalusteet. ♥
Ahah, ostin Anttilasta Wild Childin. >:-------D
Reissun kohokohta oli Rosso. <3
Oon huomannu, että me käydään Seinäjoella & Rossos melkeen joka viikko vähintään kerran. :'D
Joten, periaattees mä asun siel. x3
{HEYY, sittenhän mä kävin tnää uimaski Seinäjoella, kiitos kuntaliitoksen.}

Sunnuntaina ois sitten konfirmaatio & rippijuhlat. 8o
Äiti on vääntäny kakkuja melkeen koko viikon ja siivonnu..OON MÄ AUTTANU. >8'DD
Kaikki tervetuloa mun rippijuhliin vaa. XD Noei, ettehän te ees tiedä missä mä asun tai mitää.
H0h0, mut vähä ois siistii, jos kaikki nettikaverit tulis meille. .___.
Kuvitelkaa ny. :DD

Aaah, mun huone on niin ihanan siisti, kun siivosin tätä feat. äiti koko sunnuntain. ;D

icon; Selena Gomez
music; JB ft. Miley Cyrus - Before The Storm

1 kommentti:

  1. ohh shit, teil on jo nyt konfis ! :oo
    mul on vasta elokuun 9. pv :)

    VastaaPoista