5.6.2009

dont let it go.

Umm..lähen ihan just Benjaminin kans mummolaan yheks yöks. En ois muuten menny mukaan, mutta kun mumma lähtee viideltä aamulla Tampereelle, joten mun pitäs sit aamulla vahtia muksuja {sinne tulee myös mun kaks serkkua, Juuso 9v & Emmiina almost 6v.} & paappa ei tietenkään aamulla ehdi niiden perään katsoa.
Ja jos teitä nyt ihmetyttää, et mikä pakko niiden on sinne just tänään mennä näin huonoon aikaan, niin en osaa ees ite vastata.

Teen varmaan siel mun toisen kuvapostauksen valmiiks, kun oon tallentanu sen tänne luonnokseksi. ;3

Plääh, tänään on ollu just sellanen bored0m-dayy. Datausta, telkan kattomista yms.
Katoin aamulla eilisen 90210 tallennuksesta + Teinitytön kasvatusoppaan. 8-------)
Sen jälkeen alkoi datausputki..

Tulin just kaupasta & totesin, että nyt pitäis tehdä ostokset rippileiriä varten, joka alkaa nyt maanantaina ja kestää viikon.
Jostain syystä mua enää yhtään huvita mennä sinne ?! Tiedän kyllä syyn, mutta jos nyt sen tässä kertoisin, te pitäisitte mua ihan friikkinä.

icon; Miley Cyrus & Emily Osment
music; Kevin Rudolf - Welcome To The World

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti