27.5.2009

take the chance.

Mmh, tänään oli kyllä aika mielenkiintoinen päivä.. -.-

Tänään oli joku vitsin liikunta/siivous-päivä koulus. --''''

Eka tunti me siivottiin pihalla ja sisällä. Se oli aika yököttävää: - piti ottaa pulpettien alta purkat pois. .___.'
Hyvä etten oksentanu.. :'D

Sen jälkeen syömään ja heti areenalle. & ofc, mä olin kävellen.. >/
Mut onneks Birita pelasti mut lopus, ja pääsin sen piitalla. :DD

Siel areenal oli erilaisii liikunta-juttui, pihalla ja sisällä. Onneks pääsin Marian kans samaan ryhmään. 8o
Näitä siel oli:
rantalenttistä - frisbeegolfia - koripalloo - sulkapalloo - sählyä - pingistä - keilausta - nyrkkeilyä - jalkapalloo.

Kun tos frisbeegolfis mun frisbee meni mettään {-.-'''''''''''''''''''''''''''} ja menin hakeen sitä & yritin oikaista yhestä kohtaa. No sit säikähdin ja hyppäsin ainakin metrin taaksepäin, kun huomasin, et suoraan siinä mun edes oli joku linnun raato, jossa oli vaan luut. >;s
Melkeen oksensin, AGAIN.

Ainut mikä oli hauskaa, oli sulkapallo ja keilaus. :)
Siinä nyrkkeilys rupes kädet haiseen pahalle, kun ne hanskat oli aika..noh 'mehukkaat'. ;P

Huomenna ysien potkijaiset, muhahah. :D
Ne on aika mahtavat varmaan, oon ollu mukana suunnittelees niitä. (;

icon; Miley Cyrus
music; HM - Let's Get Crazy

1 kommentti:

  1. Sulkis ja keilaus on kyl kivaa : D Oon kans ollu suunnittelee potkiaisii ^.^

    VastaaPoista