30.5.2009

summer is finally here.

Y E S Y E S FINALLY!
Kesäloma alkas, eli nyt oon vapaaaaaaaaaaaa.♥

:'---------D

Omg, en vaan voi uskoa sitä. (: Jostain syystä ei vaan yhtään tunnu siltä, että kesäloma ois alkanu. ;o
Muttaah, kai siihen ajan kans tottuu. 8D

Tänään oltiin kaksis yo-juhlis, molemmis oli __hirvittävän__ tylsää.. -.-
Eikä mun ees ollu nälkä, niin en siel mtn herkkujakaan syöny. ;P

Hahah, aamulla luulin, että join vanhaa Gefilus Max -juomaa, kun olin juonu siitä jo puolet ja katoin päivämäärää "24.6.2009". Hyvä etten kiljunu tääl. x]
Sit menin äitin luo, ja näytin sille sitä pakkausta ja sanoin "TÄÄ OLI VANHAA JA EHDIN JUODA SEN!". Se oli vaan hetken hiljaa ja rupes sitä nauramaan "ei vielä oo kesäkuu".
Vähä mä olin nolona ja huokaisin helpotuksesta. x3

Jooh, varmaan toi todistuskin pitäs tähän laittaa. :D
Ite oon siihen aivan mielettömän tyytyväinen, en ois uskonu et oon tollanen hikari. O__O'

Käyttäytyminen 10
Äikkä 9
Enkku 9
Ruotti 9
Saksa 9
Matikka 8
Mantsa 8
Terveystieto 9
Fyssa 8
Kemia 8
Uskonto 9
Hissa 9
Liikka 8
Köksä 10
Valo- ja videokuvaus 9

Keskiarvo 8.86 (eli 8.8 vai vai 8.9? XD )

Sain tosta hyvästä äitiltä satasen & mummilta ja paapalta 40e. :DD
Yay me.

icon; Selena Gomez & David Henrie
music; JB - Paranoid

1 kommentti: