2.5.2009

lets play a lovegame.

Vappu oli ja meni.
Vähä oli hauska vappu, vaikka vietinkin sen vaan ihan porukoiden kanss.
Olin eilen Power Parkis. x3 Ne laitteet on niin namuja.♥
Sit, kun saan skootterin, niin meen sillä sinne. >D Kun meiltä ei oo sinne kun 11km. ;>

Tänään olin Seinäjoella {what a surprise..}. Oon ylpeä ittestäni: tilasin Suomalaisesta kirjakaupasta ITE JB:n Burnin' Up -kirjan & Mileyn Miles to go -kirjan. Yllätyin itestäni ihan totaalisesti. Yleensä mua nimittäin jännittää ihan sairaasti hoitaa jtn ton tyylisiä asioita, mutta nyt ei niin yhtään. Hahaa, meitsi kasvaa.

Ostin Citarista toukokuun Tiger Beatin. Siinä olis tullu mukana jtn ilmaistuotteita, mut Suomes niitä ei tullu mukana. -.-'
Pientä ryöstöö.

Hahah, kokeilin istua kaupas skootterissa, ja mulle iski paniikki: "MITÄ NÄÄ KAIKKI VIPSTAAKIT ON?!" XDD
Ei siinä auttanu muutakun marssia isän luo ja sanoa "helpp..". 8''---------D

Tänään on ollu aivan ihanan lämmin päivä, 20 astetta lämmintä ja aurinko paistaa. ♥
Awws.

Benjaminillä on joku kuminen lelu, ja se nimes sen Justus Nakiks. :'''D
Se puhuu sille koko ajan, ja se vissiin luulee/leikkii et se on oikee. x]]

OMG, mä katoin tänään Gilmoren tytöt loppuun !! Se loppu oli ihan syvältä.. Kaikki loppu niinku se alkoiki. Huoh.

icon; friends
music; lady gaga - lovegame
andd; im eating candy. x3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti