8.5.2009

a fever.

Hihihi, mulla ei oo ees mitään asiaa tänne enää, on vaan tylsää.

Mulla on jalat & kurkku kipee. :s

Huomenna isä sanoi, että mennään Seinäjoelle ostaan äitille äitienpäivälahjaa.
Mulla ei ainakaan oo sille viel mtn. O__O

Oon täs ollu YouTubes ja päivittäny mun suosikkeja. x3
Poistin suosikeista kaikki huonot & sellaset, jotka on poistettu.
Vitsi, kun se MileySnuggle poisti sen kaikki hyvät videot, mutta nyt se lataa ne uudelleen ?!
WEIRDD.

Omgsh, missasin eilisen live chatin. -.- Muistin nyt vasta, että se oli eilen..
greatawesomefantastic.

Aaah, enää 3vk koulua. Mut on se vaan silti liikaa. Mä kun en enää jaksais päivääkään.
Mut onneks nyt on viikonloppu aikaa chillailla, ja yrittää välttää tätä flunssaa. Iskä on meinaan ollu koko viikon sairaslomalla. ;ss

icon; Nick Jonas & Miley Cyrus ♥
music; Family Force - Fever
andd; im bored.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti