23.3.2009

like whoah.

Nam, iskä toi just mäkkäristä ruokaa.<3
Big Mac on hyväääääääääääääää.

Tänään oli koulus aika paska päivä:

Äikän tunnilla luettiin jtn kirjoja, mitkä me viime äikän tunnilla käytiin lainaas kirjastosta. x__o
Siel ei ollu mtn hyvää, niin otin sit jonku Lizzie McGuire kirjan. HUOH.

Matikan tunnilla saatiin kokeet, ja mä meinasin oikeesti pyörtyy onnesta, kun näin sen mun numeron. Sain 8½! Varmaan paras numero matikan kokeesta koko yläasteen aikana. Ja ne oli viel algebran kokeet, duh. Jtn kirjaimilla laskemista. --' Mä en ees jaksa ymmärtää, et minkä takia kirjaimiakin pitää matikkaan sotkea. Eihän niillä tee mitään?!

Ussan tunnilla katottiin jtn boringia videota, mut mä ja Birita pääasias vaan räplättiin meidän kännykköjä. Mut sit se ope tuli istuun meidän viereen {ääk.} nii piti lopettaa. >D
Pakkoko niittenki on aina pilata kaikki hauska? 8'D

Ja totta kai tänään oli pahaa ruokaakin koulus: nakkikastiketta. ;P
Ruokavälkkä hengattiin kamujen kans samas paikas kun aina ennenki:
Yläkerras sellases hauskas nurkas käytävän pääs, jossa on ihan oma rauha.
Kidutin sitten kavereita sillä, et soitin musaa mun kännykästä. >:'-----------------DD

Valo -ja videokuvauksen tunnilla mä en ainakaan tehny mtn.
Räpläsin vaan Biritan kans {AGAIN.} kännyköitä.
Se on hauskaa. >'D
Ja sit syvennyin vielä pelaamaankin sillä kännyllä && kuvaamaan. xD
LOL.

Fyssan tunti oli pelkkää paskaa, niinku aina.
Siitä ees jaksa mtn selittää, ku tulee muuten pää kipeeks. 8'D

Tein läksyt heti kun tulin kotiin, sit datasin, menin syömään & nyt taas dataan.
YEY.

2 kommenttia: