20.3.2009

baby im amazed what your faith can do.

Oon ihan poikki siitä uimisesta. ://
Me harjoteltiin siel vaan jtn selkäuintia, jotkut aika hemasevan näköset uimalasit pääs. >8--------DD

Tänään oli heti ekalla tunnilla ne uskonnon kokeet ja ne oli yllättävän helpot. O__o
Et ainakin kasin niistä saa... : DD

Huomenna Seinäjoelle.♥
Aww.

Vitsi mulla meni hermot, kun katoin kaupas "WTF?! Uus Demi ilmestyny." Sit kysyin äitiltä, et onks se meille muka jo tullu, ku en huomannu mtn. No äiti sit sano, et oli lopettanu sen tilauksen.. -.-'
Onneks se ei sentään Miss Mixiä lopettanu.
Great. --'
Mut osti äiti sentään mulle ja isällä pizzeriasta pizzat.♥
Nami. 8D

Huomenna tulee taas uus HM 3. kauden jakso DC:lt.. 8D Tai siis, uus ja uus, oon mä ainakin ne YouTubesta kaikki kattonu jo moneen otteeseen. >8)

Katoin hetki sitten eilisen 90210 tallennuksesta ja äitikin tuli siihen sitä kattoon ja koukuttu siihen kans. >DD
Se sano vaa jtn "Tuleeko täältä taas tätä? Wohoo." xD

Muhah, oonks vähä kantelupukki, kun kävin äitille äsken kantelemas, että pikkuveli [7v] pelaa jtn tappelupeliä. >:---------''DD

1 kommentti: