14.2.2009

im so starstruck.

Tänään heräsin vähän ennen kaheksaa, että ehin linkkaan, joka vei sinne laskettelupaikkaan.
Ehdin ihan just siihen linkkaan, jos olisin miinuutinkin hidastellu, niin olisin myöhästyny. O__o'

Kun oltiin sit perillä, niin mä ja besta mentiin heti rinteeseen. >)
Vähä oli hauskaa. ;D
Sit Birita tarjos meidän kahdelle muulle kaverille kaakaon, ja mulle se tarjos sellasen ihkupihku sydänmunkin, jossa oli sitä ihanaa vaaleenpunasta töhnää. x'')

Sitten kun kello oli yks, me lähdettiin sillä linkalla takas kotiin. [huom. täähän oli sit se ärsyttävä koulupäivä.]
Kolme meidänluokkalaista hoopoa oli vieny mun ja meidän kaverien paikat bussista! >.<'
[oltiin kakskerroksisella linkalla, ja ihan etupaikat ylhäällä. :'D]
Meni ainakin 10min, että saatiin se yks ääliö mun ja Biritan paikalta pois.
Revittiin sen kengät jalasta ja heitettiin ne johku. 8''D

Nyt on paikat niin vitsin kipeenä. -.-'

Loppupäivän oon vaan datannu.
En pysty lopettaa ton Starstruckin kuuntelemista. x3
Shake it & Love Story tuli muuten siel laskettelemas radiosta. :o

Ja Hannan kans mietitään, kuinka fiksui me ollaankaan. :''D

Hajosin muuten tälle, kun luin sitä uutta HM lehtee;;
- Miley on 156cm pitkä.

Vähä vanha juttu?!
:'''---------D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti