19.2.2009

boysboysboys.

En keksi mtn kyselyy tohon.
<---
:s

Oujee, kuuntelen täs noit uusii biisei, mitä Hanna luetteli mulle. :''3
Kiitän beibee.<3 8--------D

Saatiin tietää tänää ruottin kokeen numerot.
Sain... 8½. O______o
Ite oon ainaki ihan tyytyväinen, siihen nähden, että ne kokeet oli aika vaikeet. :o

Haluun shoppaileen! >)
Pakko päästä Vero Modaan & H&M:lle. ;>
Ja mulla on H&M:lle viel lahjakorttikin. ;)

Voi vitsi tänään oli vähän repäsevä viimenen tunti. xD
Mä ja muut meidän luokkalaiset mentiin luokan oven eteen oottaan, et maikka tulis avaan oven.
Ekaks huomattiin, että ihan siinä 100m pääs joku auto oli ajanu ojaan, ja pari opettajaa, oppilasta + kuski [tietty. 8'-----D] yritti saada sitä sielt ojasta pois. x3
Oli aika hauskaa kattella niitä, ja me sitten huudeltiin niille jtn. >8D

Noh, sitten ihan minuutin sisällä siel käytäväl kuulu kauhee poksahdus. XD
Yks meidän luokan poika pamautti tms. vaahtosammuttimen, ja kaikki ryntäs pihalle [paitsi mä, koska olin ihan out, et mitä tapahtu. 8'''D]. Siel tuli sellanen kauhee 'pölynen' ja tunkkanen ilma.
Menin sit vaan niitten muitten peräs sinne pihalle. >:---D
Siinä pihalla viel repeiltiin sen auton kuskille, ja yks ihan outofriikkibimbo oppilas rynkytti sitä autoo. XD
Hetken päästä opettaja tuli sinne ja oli ihan "WTF??!". 8''-----------D
Meni mukavasti tuntii. ;-------)

Tuol pihalla on ihan liian kylmä. -.-'
Ja huomenna on koulus luisteluu. >P Otan kyllä varmaan toppahousut mukaan, en muuten kyllä tarkene olla pihalla 2h. :o

En jaksa olla koulus enää päivääkään, onneks enää yks päivä jäljellä. (;

ps. tajusin just, et iskällä on tasan viikon päästä 40.v syndet. O____x

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti