15.1.2009

Everything is allright, when you're right here by my side.

Heyy, en oo taas käyny tääl piiitkään aikaan kirjoittaas. :S

Tänään oli tylsä päivä koulus: 1h hissaa, 1h äikkää, 1h enkkua [♥], 2h ruottia & 1h terveystietoo. ;//

Mun kamu oksensi koulus tänään. ;s Mutta se ei ees välittäny siitä mtn. :O

Mutta mun päivä piristy, kun se mun tilaama JB fanpack tuli.<3
Aww, tää t-paita on aivan ihana.<33 Kuuntelen täs ALBL-levyltä ALBL-biisiä. x]]♥

Onneks huomenna on perjantai. ((: Viikonloput on niin ihania, mutta tylsiä. XD
YLEENSÄ. Jos siis ei mennä mihkään. 8D

Mulla onki huomenna parturi, ja värjään hiukset. (;
Vois ottaa ennen/jälkeen kuvan, ja laittaa tänne. O___O
Vai uskallatteko ottaa riskin, ja nähä mun impesilli pärstän? 8------------D

3 kommenttia:

  1. : D Määki ootan kovasti jo viikonloppua : ) Rohkeesti voit pistää oman kuvas tänne : DD

    VastaaPoista
  2. njoo hei, sä mikään impesillin näkönen oo! ;] oot just nättii ja hyvä vaan jos laitat. ♥

    VastaaPoista
  3. Onkoha tää nyt joteki.. Tyhmä kysymys tai jotai :D mut kysynpä kumminki ku rupes nyt vaivaamaan, millane paita siinä JB fanpackissä tulee ? Haluutko laittaa kuvaa jotenki siitä ? :D

    VastaaPoista