17.12.2008

Heyo. :D


Moi kaikille, oon Alexandra ja tein tänne Hannan innoittamana blogin. :DD
Oon 14v tytteli ja fanitan todella kovaa Miley Cyrusta ja Jonas Brothersei. ;----D
Toki fanitan muitakin DC-tähtiä. (;

Yay, Nick Jonas is my husband.♥

hih. juu. wii.
Oon sit aika outo, varoitan teitä jo näin ekassa merkinnässä..ja mulla on sitten todella 'säkenöivä' mieli. xD

Galtsussa on kuvia..kerron ehkä nicin joskus..emt. 8DD
Yritän parhaani mukaan käydä täällä päivittäin. o_o
kauhee datis. ;s

Tänään oli ihan jees päivä, muuten vaan oon herkutellu niin paljo et maha halkee. xD
Ekalla tunnil oli enkkuu, tavallinen tylsä tunti.
Seuraaval bilsaa, ja saatiin vaan syödä karkkii koko tunti ja katottiin jtn Uuno Turhapuroo. >.<

Sit oli kemiaa, siivottiin kaappei, mut ope lupas siivoojille karkkii. Totta kai mä nyt sitten siivosin. :DD

Ruokatunnilla kuraattori anto tukareille karkkia, ja onneks mä oon tukari. x)

2h oli sit viel köksää, ja syötiin meidän tekemä piparkakkutalo.
Oli pahaa. ;s

Nyt oon sit vaan datannu...Ei oo mtn parempaakaan tekemistä. O___o

xoxo,
Alexa

2 kommenttia: